Jag orkar inte skriva allt som hänt, men vill bara framför en mycket stark rekommendation om att en sådan seriös aktör som Tre inte bör låta sig företrädas av sådana som “NOSP”.
En aggressivare försäljningsmetod, en arrogantare inställning till problem (som de själva skapat), en i allra högsta grad “tyken” (som vi säger i Göteborg) inställning mot mig som företagskund… Nej, det är allt annat än acceptabelt. Dessutom hävdar de, bedrägligt, att de jobbar på Tre - även då jag explicit frågade om de jobbar på Tre, och inte på en “säljkonsult för Tre”. “Nej då - du pratar med Tre här.” var svaret. Lögn.
Försöker man sedan nå dem, så har de inte ens riktiga mobilsvar, utan i allra högsta grad “privata” mobilsvarsmeddelanden.
BOTTEN, BOTTEN, BOTTEN!
Jag sitter i 6 olika bolags styrelser, och totalt för dem ett 30-tal företagsabonnemang hos Tre. Har god lust att avsluta dem alla, pga av hur NOSP bemött mig…
Tyvärr har Företagskundservice på Tre nu skickat tillbaka mig till NOSP, för nu minsann skall det vara nya rutiner på plats. Jag blev kopplad av Tre, och kom till ett mobilsvar (standard: “Noll Sju Noll…. kan inte ta emot ditt samtal just nu… blabla”. SERIÖST?!?
Arg så jag kokar; på NOSP framförallt och nu snart även på Tre.
Min rekommendation: AVSLUTA GENAST ert samarbete med NOSP. De drar ner ert varumärket i botten!
Svar
Fruktansvärt dåligt för ert varumärke: NOSP
Bäst svar av Limpen
Hej
Mycket tråkigt att läsa om ovanstående får jag säga. Jag har tagit kontakt med ansvarig. Du får gärna kontakta kundservice, så att vi kan skapa ett ärende gentemot NOSP. När ärendet har skapats kommer vi därefter att ta kontakt för att se hur vi kan reda ut allting.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.