Besvarat

Funkar inte att beställa nytt SIM-kort via Mitt3


Hur kan jag beställa ett bytt simkort verkar inte gå på Mitt3
icon

Bästa svar av Nils 9 januari 2019, 09:44

Halloj @Cardell !

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du kan beställa ett nytt SIM-kort genom att kontakta kundservice eller besöka en 3Butik, men det ska absolut även fungera att göra via Mitt3.

  • Logga in på Mitt3
  • Klicka på abonnemangsfliken
  • Scrolla ner till inställningar
  • Välj beställ/aktivera SIM-kort.
  • Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort

Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Halloj @Cardell !

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du kan beställa ett nytt SIM-kort genom att kontakta kundservice eller besöka en 3Butik, men det ska absolut även fungera att göra via Mitt3.

  • Logga in på Mitt3
  • Klicka på abonnemangsfliken
  • Scrolla ner till inställningar
  • Välj beställ/aktivera SIM-kort.
  • Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort

Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings