Skip to main content
Hur kan jag beställa ett bytt simkort verkar inte gå på Mitt3
Halloj @Cardell !



Varmt välkommen till 3Community! :-)



Du kan beställa ett nytt SIM-kort genom att kontakta kundservice eller besöka en 3Butik, men det ska absolut även fungera att göra via Mitt3.




  • Logga in på Mitt3
  • Klicka på abonnemangsfliken
  • Scrolla ner till inställningar
  • Välj beställ/aktivera SIM-kort.
  • Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort



Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Hej,

Jag har samma problem. Jg har beställt ett nytt SIM-kort för min Padda tre gånger, och varje gång stod det att det kommer att skickas inom 2-3 dagar, men ingenting händer.



Varför fungerar det inte?

Susanne
Hejsan @SusanneK!



Kommer detta meddelande upp efter du har beställt ett SIM-kort i Mitt3: "Tack! Ditt nya SIM-kort skickas till din folkbokföringsadress."? Om inte så har beställningen inte gått igenom, testa att rensa cache och cookies i din webbläsare och försök igen. 👷

Lämna en kommentar