Skip to main content
Besvarat

Fyllt på två gånger pga fel

  • 26 juli 2018
  • 1 svar
  • 116 visningar

Har fyllt på mitt kontantkort med dubbla omgångar.. Vad händer nu?
(Första betalningen skickade mig till en "Error Sida" så testade med nytt behandlingsalternativ.. Sedan kom två sms om att betalningarna hade blivit gjorda.

Har jag precis förlorat en hundralapp på detta eller kommer det läggas på nästkommande månad istället?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Johnny

Hej @PuppyStream, och varmt välkommen till 3Community!

En påfyllning av kontantkort och påfyllningens specifika villkor brukar bara vara giltiga under en 30-dagars period. Så i det fallet att det har skett en dubbel påfyllning så rekommenderar vi att du kommer i kontakt med vår kundservice så hjälper de dig vidare så att du inte går miste om en påfyllning.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 30 juli 2018
Hej @PuppyStream, och varmt välkommen till 3Community!

En påfyllning av kontantkort och påfyllningens specifika villkor brukar bara vara giltiga under en 30-dagars period. Så i det fallet att det har skett en dubbel påfyllning så rekommenderar vi att du kommer i kontakt med vår kundservice så hjälper de dig vidare så att du inte går miste om en påfyllning.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies