Skip to main content
Besvarat

Går det att förlänga abonnemang och välja ny telefon på mitt3?

  • 13 december 2018
  • 5 svar
  • 968 visningar

Och exakt HUR gör man? Hittar ingenstans där jag kan välja förlänga, hittar bara vart det står att bindningstiden gått ut och det går att förlänga..men det står ingenstans HUR! Lyckades hitta det en gång men då fanns det bara några exempel på telefoner man kunde välja och det var ingen jag ville ha.

Bäst svar av Chipsgeneralen

Vill du förlänga och/eller lägga på en telefon på ett abonnemang skulle jag rekommendera att kontakta kundservice/en 3butik för att då få hjälp. Här kan du komma i kontakt med kundservice. Jag hittar inte heller just nu om man kan göra detta via mitt3.

Men vet att kundservice kan hjälpa 🙂
lycka till!

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

5 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • Svar
  • 13 december 2018

Vill du förlänga och/eller lägga på en telefon på ett abonnemang skulle jag rekommendera att kontakta kundservice/en 3butik för att då få hjälp. Här kan du komma i kontakt med kundservice. Jag hittar inte heller just nu om man kan göra detta via mitt3.

Men vet att kundservice kan hjälpa 🙂
lycka till!


  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 14 december 2018
Tack! Får hitta ett sätt förutom att ringa för luren jag har nu hör jag inget i 😆

  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 14 december 2018
Går att få hjälp på chatten också ! Har nu förlängt mitt abonnemang och beställt en ny telefon där 👍

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2691 kommentarer
  • 15 december 2018
Snyggt att det löste sig via chatten! :)

Det går även alldeles utmärkt att förlänga sitt abonnemang på hemsidan, dock inte via Mitt3. Först väljer man telefonen man vill ha, sedan abonnemanget. I steget efter väljer man att man vill behålla sitt mobilnummer, då förlängs abonnemanget om man har ett 3Abonnemang redan 🙂

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • 17 december 2018
Bullerbytjejen skrev:
Går att få hjälp på chatten också ! Har nu förlängt mitt abonnemang och beställt en ny telefon där 👍


Härligt att det löste sig, grattis till din nya mobil! Tveka inte att höra av dig om du skulle ha några funderingar om hur man kommer igång eller så. 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies