Hejsan.jag har varit kund hos er under väldigt många år o ja har alltid varit väldigt nöjd,de har inte varit några problem alls. men nu till det pinsamma o jobbiga,ja fick ekonomiska problem för ett tag sen men ja har aldrig strulat med mina räkningar hos er( el ja har betalat in sent någon gång) o min bindningstid på mitt abonomang hos er gick ut för längesedan men ja betalar 339 kr/ månaden men mobilen gick sönder för ett bra tag sen.men nu verkar de som att ja inte kan uppdatera mitt abonomang hos er( el va det heter). så ja undrar va ja kan göra för att få ett/ fortsätta med mitt abonomang med mobil hos er fast min kreditvärdighet inte är bra.ja tänker att betala 349 kr i månaden för endast samtal sms o 16 gb är ju inte så billigt.som sagt ja har varit kund hos er under väldigt många år o ja vill inte ha den nyaste mobilen utan bara ha en till det abonomanget ja betalar varje månad finns de något ja kan göra? el är de smartast att säga upp abonnemanget o skaffat ett kontantkort någonstans? ja hoppas verkligen att ja missuppfatta något när ja inte fick igenom när ja fösöker förlänga mitt abonnemang. förlåt för mitt långa meddelande, men kände att ja va tvungen att vara ärlig om min sits som ja hamnat i även om folk dömer en. ja vet inte hur ja ska gå tillväga o hoppas på svar från er. mvh T.j
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre