Besvarat

galaxy buds

  • 18 September 2019
  • 1 svar
  • 323 visningar

Jg förlängde mitt abonnemang hos er förra veckan och tog då en Samsung s10. Står att man ska få med Google home mini och galaxy buds. Jag fick hem en Google home mini men inga galaxy buds. Varför får jag inte dem när det står att dem ska ingå?
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 18 September 2019, 10:59

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej,
Galaxy buds beställer du via en app som ska finnas i telefonen.
Dessa steg var för förbeställning av Samsung s10.

2. När du fått hem din nya enhet, öppna Samsung Members appen i din nya Galaxy telefon och logga in med ditt Samsung Account.
3. Erbjudandet kan utnyttjas i Samsung Members appen från 8/3 - 31/3 2019.
4. Klicka på erbjudandet. Notera att det kan ta upp till 3 dagar innan erbjudandet blir synligt i appen.
5. Fyll i dina personuppgifter samt IMEI nummer på din nya S10 eller S10+, som du finner under ”Inställningar” i telefonen alternativt på förpackningen. Bifoga även en kopia av ditt kvitto eller din orderbekräftelse som visar att du köpt produkten inom kampanj perioden.
6. En bekräftelse på din registrering kommer att skickas till din e-post. Det innebär att din order kommer att hanteras och granskas med de uppgifter som du lämnat. Uppfyller du inte kampanjkriterierna kommer du bli kontaktad, annars så skickas dina vita Galaxy Buds till den adress du angivit, senast 30 april.
7. Erbjudandet gäller 1 gång per enhet och enbart för köp under kampanjperioden. Om mobilen lämnas tillbaka måste även hörlurarna återlämnas.

Men jag tror att det kan vara samma tillvägagångssätt även denna gång. Annars skulle jag kontakta tre chatt för att få hjälp 🙂

Svara