Besvarat

Gratis högtalare men den kostar?

  • 22 September 2018
  • 1 svar
  • 656 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej!
Det är såhär att innan sommarlovet så fick vi en gratis högtalare av er pga att ni sa att vi skulle ta bort er försäkring och vi gjorde det men nu så måste vi betala för högtalaren. Asså vi fick betala över 1000kr för min och min brors mobilabonnemang. Sen sa ni att ifall vi tog bort era mobilförsäkringar så skulle det bara billigare och det blev det. Sen sa dem att ni kan få denna högtalaren gratis om ni tar bort försäkringarna och vi gjorde det och nu måste vi betala för högtalaren. Och min fråga är nu att hur kan vi sluta betala för högtalaren om det går??

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Emanuel 24 September 2018, 12:55

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hej @Fatimah Jag beklagar om det blivit ett missförstånd i samband med din kontakt med våra återförsäljare. Du ska givetvis få hjälp med ditt ärende.
Då det handlar om ett individuellt ärende behöver jag be dig att ta kontakt med vår kundservice, mina kollegor kommer hjälpa dig att se över ditt ärende och titta på en lösning.

Kundservice når du igenom denna länk : https://www.tre.se/privat/kundservice/Kontakta-oss-0/

Ha en strålande dag!

Svara