Skip to main content
Besvarat

Häva abonnemangsspärr

  • 6 december 2018
  • 5 svar
  • 442 visningar

  • Registrerad användare
Ringde igår för att häva abonnemangs spärren och beställa ett nytt simkort till samma nr vilket ska vara ordnat simkortet kom idag och abonnemanget är fortfarande spärrat :S Kan till lägga att jag även aktiverat nya simkortet ganska konstig om jag får säga så kommer ju inte åt ett skit pga detta mvh

Bäst svar av Pettersson

Hej,

vad konstigt det låter! Har du testat att starta om din mobiltelefon?

Om du inte fått igång det kan du chatta med 3s kundservice här, öppet vardagar 9-18. Tre finns även på Facebook, då kan du skicka ett privat meddelande till dem och få hjälp den vägen. Självklart går det bra att ringa också - men det kanske blir lite svårt om du inte har någon telefon. 🙂

Visa original

5 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2698 kommentarer
  • Svar
  • 6 december 2018

Hej,

vad konstigt det låter! Har du testat att starta om din mobiltelefon?

Om du inte fått igång det kan du chatta med 3s kundservice här, öppet vardagar 9-18. Tre finns även på Facebook, då kan du skicka ett privat meddelande till dem och få hjälp den vägen. Självklart går det bra att ringa också - men det kanske blir lite svårt om du inte har någon telefon. 🙂


Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • 11 december 2018
Hejsan @Arruu!

Hur har det gått med nya SIM-kortet - kom det igång för dig? Återkom gärna och glöm inte att markera Petterssons svar som "Bästa svar" ifall det hjälpte dig! 🙂

  • Rookie
  • 5 kommentarer
  • 27 december 2023

Hej.

jaf har betalt min faktura för en vecka sen. Men fortfarande är mitt abonnemang spärrat.


  • Rookie
  • 5 kommentarer
  • 27 december 2023
Zandy0409 skrev:

Hej.

jaf har betalt min faktura för en vecka sen. Men fortfarande är mitt abonnemang spärrat.

 


  • Rookie
  • 5 kommentarer
  • 27 december 2023

Har betalt min faktura för en vecka sen men fortfarande spärr :(


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies