Besvarat

Har abonnemang men vill ha ny mobil

  • 8 September 2018
  • 3 svar
  • 529 visningar

Jag har abonnemang hos 3 men jag vill köpa en ny mobil och fortsätta med mitt abonnemang. Jag vill dela upp betalningen på mobilen så att jag betalar lite varje månad.

Hur gör jag?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Jocke 14 September 2018, 14:05

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Jessica!

Mig veterligen erbjuder inte Tre den möjligheten att köpa enbart en ny mobil och att dela upp den kostnaden per månad.

Om du vid förlängning av ditt abonnemang väljer att göra det med en ny mobil så kan det ske mot en förhöjd månadskostnad där kostnaden för mobilen delas upp över bindningstiden.

Ifall du inte vill/kan förändra ditt abonnemang men ändå vill ha en ny mobil, med det upplägg som du beskriver, så är det nog bara att köpa den på avbetalning hos en återförsäljare och flytta över ditt SIMkort till den.
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej igen Jessica!

Fick du svar på din undran eller är det något annat du vill fråga om i samband med det svar du har fått?
Användarnivå 5
Emblem +10
Jag har abonnemang hos 3 men jag vill köpa en ny mobil och fortsätta med mitt abonnemang. Jag vill dela upp betalningen på mobilen så att jag betalar lite varje månad.

Hur gör jag?

undefinededigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang


Hej @Jessica3Xp, vi kan faktiskt erbjuda avbetalning på endast mobiltelefonen om så önskas. Det är t.ex. bra om du är i behov av en ny mobiltelefon fast du är mitt i bindningstiden.

Du kan välja mobiltelefon och lägger upp en delbetalning på 6, 12, 18 eller 24 månader. Önskar du göra det behöver du komma i kontakt med vår kundservice.

Svara