Tre har fakturerat mig för ett nummer som jag inte använder och som inte ens tillhör mig. När jag upptäckte felet vägrar ni betala tillbaka eller kompensera för er fel och har endast rådgivit att säga upp avtalet. Jag använder endast ett abonnemang och ni har fått mig att betala dubbelt i flera månader som jag kräver kompensation för!
har fakturerats för dubbla abonnemang
Bäst svar av Limpen
Hej
Tack för att du hör av dig med detta. Förstår att det här känns frustrerande. Jag rekommenderar att du kontaktar kundservice för att vi ska kunna undersöka ärendet närmare – om du har blivit felaktigt debiterad ska vi självklart rätta till det. Då detta är ett publikt forum kan vi inte hantera kundspecifika ärenden härifrån.
// Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
