Besvarat

Har inte fått eSIM

  • 31 december 2018
  • 4 svar
  • 94 visningar

Hej. Var i kontakt med kundtjänst för att få ett av mina två 3 ABB som E-sim. Man skulle återkomma med ar kod men har inte hört något än. Tacksam för snabbt svar. Jim Fogelqvist.
icon

Bästa svar av Nils 8 januari 2019, 16:27

Hej. Är på Transplantationsavdelningen då jag fått ny njure men nej ingen qr kod till esim

Oj, hoppas allt har gått bra!

Vi skickar ej eSIM via mail utan det skickas endast via brev till folkbokföringsadressen eller så kan man hämta ut det direkt i en 3Butik. Jag vet inte riktigt om du har möjligheten att göra något av detta just nu, med tanke på situationen?
Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hej,
jag hade liknande problem
med att få
ett esim via kundservice, fick ett vanligt sim-kort skickat till mig!
Så jag gick istället till en butik för att få ett esim direkt, vilket fingerade väldigt bra.
Det kanske har kommit om du fick det via mejl in i skräppost-mappen, utav någon anledning. Ibland blir det bara så. Men annars är min rekommendation att ringa igen för att se om du kan få det direkt via mejl eller att det skickar ett nytt, alternativt att du om möjlighet finns går till en butik!
Användarnivå 4
Emblem +10
Halloj @Birdbranch !

Hur gick det med ärendet? Har det löst sig för dig?

Återkom gärna med info! 🙂
Hej. Är på Transplantationsavdelningen då jag fått ny njure men nej ingen qr kod till esim
Användarnivå 4
Emblem +10
Hej. Är på Transplantationsavdelningen då jag fått ny njure men nej ingen qr kod till esim

Oj, hoppas allt har gått bra!

Vi skickar ej eSIM via mail utan det skickas endast via brev till folkbokföringsadressen eller så kan man hämta ut det direkt i en 3Butik. Jag vet inte riktigt om du har möjligheten att göra något av detta just nu, med tanke på situationen?

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings