Skip to main content
Nykomling
July 8, 2018
Besvarat

Har inte min PIN-kod

• July 8, 2018
  • 1 svar
  • 256 visningar
Kan ni skicka ut min pin/puk till tel -----------

skicka pin/puk till ---------

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats av säkerhetsskäl då telefonnummer samt mailadress framgår
Bäst svar av Nils
Hej rstromsmoen90!

Varmt välkommen till 3Community!

Du hittar din PUK-kod smidigt direkt på Mitt3. Du kan då ange felaktiga PIN-koder tills det att telefonen efterfrågar PUK-koden och ange den. Du får då välja en ny PIN-kod.

Min kollega Johnny har skrivit en väldigt bra artikel som förklarar hur du går tillväga. Du hittar den här här. :-)

Om du inte har tillgång till Mitt3, kan vår kundservice hjälpa dig med detta. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

1 svar

Nils
Moderator
NilsModeratorSvar
Moderator
July 9, 2018
Hej rstromsmoen90!

Varmt välkommen till 3Community!

Du hittar din PUK-kod smidigt direkt på Mitt3. Du kan då ange felaktiga PIN-koder tills det att telefonen efterfrågar PUK-koden och ange den. Du får då välja en ny PIN-kod.

Min kollega Johnny har skrivit en väldigt bra artikel som förklarar hur du går tillväga. Du hittar den här här. :-)

Om du inte har tillgång till Mitt3, kan vår kundservice hjälpa dig med detta. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.