Har ni fått eran iPhone 11?

  • 29 September 2019
  • 6 svar
  • 1117 visningar

Hej,

Är det någon som beställt nya iPhone 11 med dealen obegränsad surf plus AirPods som fått sin beställning (eller leveransbesked?)

Om ja, vilken tid och datum fick du bekräftelsen?

Är sjukt sugen på nya luren 😆

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +36
Halloj @Matiros, och varmt varmt välkommen till forumet! 😁

Själva orderbekräftelsen ska du ha fått strax efter köpet var genomfört. Om du gjorde köpet för mer än 2 dagar sedan skulle jag kontakta vår kundservice för att få ordernumret. Du kan chatta med dem här.

Har nyligen fått min 11 Pro Max och kan säga att jag är supernöjd! Hoppas att du blir minst lika nöjd med din lur! 👌

Hojta till ifall du har några fler funderingar!
Jag har fått bekräftelsen men inget leveransbesked. Fattar dock att det tar tid att få ut allt.
Användarnivå 7
Emblem +36
Jag har fått bekräftelsen men inget leveransbesked. Fattar dock att det tar tid att få ut allt.

Vi jobbar hårt med att försöka skicka ut de så fort vi kan allt efter vi får inte telefonerna från Apple. Jag rekommenderar att hålla kolla på tre.se/iphoneleverans då vi försöker uppdatera där dagligen 😁

Håller tummarna om att du får din inom kort!
ja nu har jag fått vecka 42-43 som leveransintervall. Otålig.

Kan man räkna med att den kommer under den tiden
Fick för 2 veckor sedan vecka 40-41 dock så ändrades den till obekräftad leveranstid.. men nu står det vecka 42-43 så hoppas att det inte händer samma
Användarnivå 7
Emblem +36

Tjena @Emeliiies och @Matiros !

 

Beklagar att leveransen tar sådan tid. Så fårt vi får in lass med telefoner från Apple så skickar vi ut dem i turordning till de som väntar. Jag kan tyvärr inte se mer information än den vi har via tre.se/iphoneleverans.

 

Håller tummarna om att ni fått dem/ får dem inom snar framtid! :grin:

Svara