Besvarat

Hej,det är så att jag har 3 olika abbonemang. Hos er. Ett av dessa kort sitter i en platta som Har försvunnit.

  • 21 March 2019
  • 1 svar
  • 252 visningar

Oj da nu blev det lång titel,hur som helst så antar jag att jag måste anmäla detta till polisen för att sedan få ett ärendenr.kan jag då mejla ett foto på det får från konstaplarna? Vart vill ni att jag skickar det? Och. Snälla ni,kan jag slippa det då jag är inne på mitt andra år i en bedrägerihistoria?🥺som på boxer typ, ni ser ju att kortet inte används....och det kommer inte komma fram....ni måste ju kunna skicka ett nytt och begrava det gamla så det är obrukbart. Min mamma har talat med er om det här vet jag,men det kan ju inte vara så att jag inte kan få ett nytt kort eftersom jag betalar och inte får säga upp detta.hitta på nåt schysst ,det är ju bara över sommaren då jag härmed säger upp detta abbonemang i september när tiden är slut. Det här handlar om det numret som slutar på 85.hej hej från Magnus

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Pettersson 22 March 2019, 00:14

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej Magnus,

tråkigt att det ska behöva bli så här.

Eftersom detta är ett publikt forum hanteras inte kundspecifika ärenden här. För att få någon typ av början på lösning skulle jag rekommendera att du kontaktar 3Kundservice på telefon, 0735-300 400 under en vardag så kan de hjälpa dig vidare.

Gällande simkort, så kan 3 alltid skicka ut ett nytt till din folkbokföringsadress och spärra det gamla.

Svara