Om du har bindningstid på ditt abonnemang och vill avsluta det direkt går det bra att göra. Du betalar du den fasta månadskostnaden (mobiltelefon + abonnemang) multiplicerat med resterande antal månader. Detta kallas slutfaktura. Då avslutas abonnemanget mer eller mindre direkt.
Ofta är det bättre att behålla abonnemanget eller se om någon vill ta över det eftersom man betalar för ett abonnemang som man sedan inte kan använda - om man tar en slutfaktura.
Om du önskar att få en slutfaktura ringer du till 3Kundservice på 0735-300 400 på en vardag mellan 8-17 🙂
Hej,jag vill avsluta mitt abbo till den 22 Oktober eftersom jag har bindningstid till den 22 oktober. Jag har redan beställt en nummerflytt till hallon ( är jag också ert företag) men de har bättre konditioner för mig. Jag har nu beställt nummerflytt från och med den 22 Oktober eftersom man kan inte skriva den 23 Oktober. Är det rätt eller ? dessutom har jag också tagit ett företagsabbo istället av det privata.
MVH
Larissa B
det verkar vara helt korrekt gjort! Jag skulle dock rekommendera dig att du även kontaktar 3Kundservice och deras uppsägningsavdelning för att meddela att du vill flytta ditt nummer - så att de kan notera detta i systemen. Allt för att slippa eventuellt krångel!
Gällande nummerflytten, så bör det fungera fint om du flyttar till ett abonnemang som tillhör en enskild firma hos Hallon. Om du däremot flyttar till ett aktiebolag kommer nog nummerflytten att nekas eftersom det då är olika ägare på numret.
Här hittar du kontaktuppgifter till Tre.
Varför kan ni inte införa en funktion där jag kan blockera ett av min extra sim när jag vill. Jag menar inte säga upp det utan blockera användningen av det. /MVH rijoh23
Hej ,
Med vänlig hälsning, F
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.