Svar
Hur avslutar jag mitt abonnemang?
Hej! Vill avsluta ett abbonemang på en mobil jag skaffat i somras o undrar då ifall jag bara måste betala mobilens kostnad eller alltihop..
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till abonnemang
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till abonnemang
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Om du har bindningstid på ditt abonnemang och vill avsluta det direkt går det bra att göra. Du betalar du den fasta månadskostnaden (mobiltelefon + abonnemang) multiplicerat med resterande antal månader. Detta kallas slutfaktura. Då avslutas abonnemanget mer eller mindre direkt.
Ofta är det bättre att behålla abonnemanget eller se om någon vill ta över det eftersom man betalar för ett abonnemang som man sedan inte kan använda - om man tar en slutfaktura.
Om du önskar att få en slutfaktura ringer du till 3Kundservice på 0735-300 400 på en vardag mellan 9-18 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.