Besvarat

Hur förlänger jag mitt abonnemang med en ny mobil?

  • 2 april 2018
  • 3 svar
  • 332 visningar

Vill beställa ny mobil på mitt nuvarande abonnemang. Hur gör jag?
icon

Bästa svar av Pettersson 2 april 2018, 19:27

Hej,

det finns några olika sätt:

-Du kan via 3s hemsida välja en mobil och abonnemang som passar och därefter i beställningsflödet välja att du vill förlänga ditt befintliga abonnemang.
-Du kan ringa kundservice på 0771-735 300 och via dem beställa en ny telefon
-Du kan även besöka en 3Butik eller någon av 3s återförsäljare och förlänga där.
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

det finns några olika sätt:

-Du kan via 3s hemsida välja en mobil och abonnemang som passar och därefter i beställningsflödet välja att du vill förlänga ditt befintliga abonnemang.
-Du kan ringa kundservice på 0771-735 300 och via dem beställa en ny telefon
-Du kan även besöka en 3Butik eller någon av 3s återförsäljare och förlänga där.
Användarnivå 2
Hej Mammaalex!


Precis som Pettersson skriver så har vi olika sätt att gå tillväga på. Jag vill bara påminna dig om att du kan som tidigast förlänga ditt avtal 3 månader innan befintlig bindningstid går ut.

Om du inte har någon bindningstid idag så ska det inte vara några problem! :)

För att veta exakt vilka Mobiler vi har på lager och vad dessa kostar så kan du besöka denna sida. Där har du allt du behöver veta!

Allt gott!

/Michell
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Mammaalex, och varmt välkommen till 3Community!

Om något av ovanstående svar hjälpe dig i din fundering så vore det toppen om du markerade det svar som du tyckte var mest behjälpligt som "Bästa Svar".
Om du läsa på lite mer om förlängningar så kan du besöka vår tråd här.

Redigerat: Jag har ändrat titeln på ditt inlägg så att fler ska ha möjlighet att hitta den.

Svara