Besvarat

Hur kontaktar jag kundservice när mitt abonnemang är spärrat?

  • 18 June 2018
  • 1 svar
  • 467 visningar

Kan inte kontakta 3 kundservice då mitt abonnemang är spärrat hur gör jag?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Johnny 18 June 2018, 15:30

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Master65,

Förutsatt att SIM-kortet inte spärrats till följd av stöld/ förlust så ska du i dagsläget kunna kontakta kundservice genom kortnummer 300 från din 3Mobil.

Om abonnemanget spärrats till följd av en obetald faktura så rekommenderar jag att du följer anvisningarna i det SMS som skickats ut där vi rekommenderar att betala fakturan via Mitt3. Om du gör en kortbetalning därigenom så spärras abonnemanget upp igen inom 24 timmar. Du kan läsa mer om hur du gör en kortbetalning via Mitt3 här.

Svara