Jag har ett 3 bredbandsabonnemang till min gamla iPad som jag vill säga upp. Abonnemangstiden går ut 18-10-26. När kan jag säga upp det så det inte löper vidare efter bindningstiden? Jag har köpt ny iPad utan simkort.
Sida 1 / 1
Tillägg till min egen fråga: Det framgår ingenstans på min sida hur lång uppsägningstid jag har.
Hej Chrille!
Du kan säga upp ditt abonnemang redan idag om du vill, abonnemangsavdelningen har öppet 08-18, men du behöver göra det senast den 26:e september om du vill ha avslut tills dess att din bindningstid löper ut.
Alla abonnemang som är tecknade efter 1:a maj 2014 har 1 månads uppsägningstid.
Du kan säga upp ditt abonnemang redan idag om du vill, abonnemangsavdelningen har öppet 08-18, men du behöver göra det senast den 26:e september om du vill ha avslut tills dess att din bindningstid löper ut.
Alla abonnemang som är tecknade efter 1:a maj 2014 har 1 månads uppsägningstid.
Tackar! Då ringer jag senare.
Hej igen Chrille!
Fick du tag på abonnemangsavdelningen eller har du något mer som du undrar över gällande uppsägning?
Fick du tag på abonnemangsavdelningen eller har du något mer som du undrar över gällande uppsägning?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.