Tja! riktigt missnöjd så vill säga upp detta så fort som bara går ! skulle aldrig ens tecknat det från första början! Gör man det smidigast på telefon eller hos era återförsäljare?
/Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej,
om du önskar säga upp ditt abonnemang är det enklast via telefon. Du når 3 på nummer 0735-300 400, abonnemangsavdelningen har öppet 8-18 på vardagar.
Vad är det som krånglar för dig?
om du önskar säga upp ditt abonnemang är det enklast via telefon. Du når 3 på nummer 0735-300 400, abonnemangsavdelningen har öppet 8-18 på vardagar.
Vad är det som krånglar för dig?
GULD! nej men jag frågade redan när jag skulle teckna ifall det var bra mottagning och berättade vart jag oftast befinner mig , hemma runt omkring men han lovade att det funka och kollade upp allt osv , guld och gröna skogar men fel fel fel hade han i alla fall så nu får det vara nog.
Jag förstår! Tråkigt att det inte fungerar för dig. Har du gjort en felanmälan? Då kan teknikerna se över området och om de inte hittar någon bra lösning så brukar de kunna hitta en lösning som gör dig glad. Du kan ju testa den vägen innan du ringer för att avsluta abonnemanget, om du inte har ångerrätt kvar 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.