[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang och ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Tristan
Visa originalBäst svar av Tristan
Visa originalnej
det hjälpte inte för jag måste spärra min telefon för att få ut en ny telefon via försäkringen. så hur gör jag det nu kl 18 på en fredags kväll
nej
det hjälpte inte för jag måste spärra min telefon för att få ut en ny telefon via försäkringen. så hur gör jag det nu kl 18 på en fredags kväll
Hejsan
Ledsen att du får svar nu 2 dagar efter, jag hoppas att du lyckats lösa det! Annars går det att ringa 0735-300 400 dygnet runt för att spärra ditt simkort, så att du har det med dig framöver.
Gällande att stöldspärra själva telefonen (en så kallad IMEI-spärr) så går detta endast att göras via vår kundservice
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑