Besvarat

Ingen bekräftelse vid förlängning

  • 15 September 2018
  • 5 svar
  • 284 visningar

Förlängde mitt abonnemang igår. Hade sen innan ett abonnemang där man kunde lyfta bort vid beställning av ny telefon. I appen kunde man se innan beställningen att det var bindningstid till 2019-08-20(ish) idag står det att det inte är någon bindningstid.

varför får man ingen bekräftelse vid beställningen?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 15 September 2018, 15:50

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Chris!

Har du kontrollerat att du inte har fått ett bekräftelsemail skickat till dig, ibland kan de hamna som spam?

Om du gör beställningar på distans, egentligen alla andra sätt än i en 3-butik, så skall det skickas ut bekräftelse till den av kunden lämnade mailadressen se länk.

Leverans mm
Ja jag ringde ju in till kundtjänst igår.. kollar mailen dagligen och all skräp får jag ju fram, bara på datorn det försvinner i en skräppostmapp
Användarnivå 5
Emblem +10
@Chrisnorthstream

Då kan det vara den mänskliga faktorn - att säljaren glömde fråga om mailadress eller glömde skriva in den i beställningen.

Om du vill vara helt säker på att beställningen är lagd kan du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 och de har öppet fram till 19:00 idag.

Ha en trevlig kväll. : )
Yes, ringde nyss och ordern är lagd 🙂
Användarnivå 5
Emblem +10
Yes, ringde nyss och ordern är lagd :)

Det var ju för väl och då får du inom kort nöjet att packa upp en ny mobil, vilket nästan är som en liten julafton i sig. : )

Svara