Besvarat

Ingen täckning på mobilen

  • 29 March 2021
  • 2 svar
  • 166 visningar

Tre har stängt av mina tjänster trotts att jag inte har några obetalda fakturor 

jag gick in på mina sidor för att kolla 

icon

Bäst svar av Pettersson 30 March 2021, 11:10

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Marholz Hej,

 

det låter konstigt att ditt abonnemang skulle vara avstängt om det är så att du inte har någon obetald faktura. Testa gärna att starta om din mobiltelefon för att se om det hjälper. 

 

När du loggar in på Mitt3, är det så att du loggar in med Mobilt BankID eller ett telefonnummer? Viktigt att du loggar in med Mobilt BankID så att du ser alla abonnemang osv. 🤳 Du kan även kontakta kundservice som kan hjälpa dig vidare och kika på ditt abonnemang. Kontaktuppgifter finns här. 📞

 

 

Tack för svar,

idag kom teckningen igång.

Konstigt men nu är problemet löst
 

Med vänlig hälsning, 

Max 

Svara