Skip to main content
Fråga

inget internet på familjeabbonemangstelefonen

  • 24 januari 2024
  • 1 svar
  • 171 visningar

I september lade jag till en användare i mitt familjeabonnemang. Men internet på mobilen fungerar inte. Vi har nollställd inställningarna och startat om den flera gånger. Det fungerar ibland då någon dag  sedan har hon inget internet igen.  Kan ni hjälpa oss med detta. Hon har en iPhone modell  2021. vad kan det beror på? 

1 svar

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 370 kommentarer
  • 24 januari 2024

Kolla att mobildata är påslaget.Inställningar-Mobilnät-Mobildata. Denna inställning påverkar endast när mobilen inte är ansluten till wifi.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies