Skip to main content

Jag är mycket besviken över ert bemötande. Efter flertalet samtal och efterfrågningar gällande leveransen av min Ipad, som jag skulle få som en gåva, får jag till svar ”du kan avbeställa Ipaden”. Detta är ju orimligt då jag i november 2020 signerade fyra abonnemang på 24 månader under förutsättningen att jag skulle få en ny Ipad. Nu fyra månader senare kan ni fortfarande inte ge mig något besked gällande när jag ska få Ipaden. Har blivit lovad att min faktura skulle halveras vilket den inte blev utan nu erbjöds jag 100 kr rabatt istället i mars månad vilket ju inte är en rimlig kompensation. Som en seriös aktör måste ni hantera den situation som har uppstått då den annars tolkas som att ni lurar era kunder till att signera abonnemang.

 

Hejsan @Keith 

Jag är jätteledsen om du upplever att vi brustit i vår kommunikation och även utlovat löften vi inte kunnat stå fast vid. Här kan vi inte se över enskilda ärenden men jag kommer ta vidare din feedback till berörande part.

 

 


Lämna en kommentar