Besvarat

Iphone Xs Leverans!

  • 1 October 2018
  • 2 svar
  • 578 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej! Beställde min IphoneXs med den kampanjen som kom ut och beställde den samma dag som den kom ut, många som har beställt den senare har fått sina men har ej fått min.
Hur fungerar det egentligen med kö systemet?

+Har inte fått min ord nummer heller för att kunna se vart paketet är heller!
icon

Bäst svar av Pettersson 1 October 2018, 20:47

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Om du inte har fått ditt ordernummer skulle jag rekommendera dig att ringa till kundservice imorgon när de öppnar vid 8. Numret är 0735-300 400. Då får de dubbelkolla vilken status din order har 🙂
Ingen idé du ringer då det inte är behjälpliga, försökte ljuga sig ur situationen. Tyckte synd om medarbetaren som jobbade som jag tror gav korrekt information medans när jag sen fick tala med chef så hävdade han att de inte haft någora problem och att jag måste blivit felinformerad. Chef underminerade sin medarbetare totalt med att häda flera saker hon sagt inte stämde. Vilket även blir väldigt konstigt för mig som kund att sätta mig in i vad som hänt. Jag har beställningorder från 14 september 9:49 men när jag ringde dom hävdade de att jag hade beställt tisdag, dvs 4 dagar senare. De hävdade att jag nu skulle vara rätt i kön efter att jag skickat kopia på mitt bekräftelse men jag väntar fortfarande på leverans av min telefon.

Svara