Besvarat

Jag kan inte förlänga

  • 24 February 2020
  • 1 svar
  • 138 visningar

Hej!

 

Skulle precis gå in & förlänga mitt abonnemang från en iphone 8 till iphone 11 pro. De står på Mitt3 att de går att förlänga (utgångsdatum 2020-04-26) men när jag skriver in mitt telefonnummer så står de att de inte går? Men de går om jag väljer att skaffa ett nytt nummer? Varför kan jag inte förlänga?

icon

Bäst svar av Emanuel 25 February 2020, 12:49

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan @fannyk0504 och välkommen till forumet! :)

 

Jag misstänker att sidan hänvisar att du kan förlänga från och med 2020-04-26 i detta fall.

Din bindningstid löper alltså inte ut 2020-04-26 utan i så fall 2020-08-26.

 

Har du möjlighet att extrakika på bindningstidens slutdatum på Mitt3? 

Svara