Skip to main content

Min telefon har bindningstid till den 10/2 2021. Jag skulle vilja köpa loss en månad så jag bara har bindningstid till den 10/1 2021 istället. Går det??

Nya iPhone kommer förmodligen redan i september. Jag vill ju ha den nya iPhone direkt när den släpp så är därför jag vill ändra bindningstiden så jag kan skaffa nya iPhone direkt 🙂. Jag vill kunna beställa via nätet och inte behöva ringa till abonnemangsavdelningen den dagen iPhone släpps så. Så jag vill gärna justera min bindningstid

Hejsan @Fredrik1994:rainbow:

Tyvärr går det inte att endast köpa loss en månad från din bindningstid. Det du kan göra, är att när det är dags att beställa den nya telefonen - kontakta vår kundservice, så kan de hjälpa dig att köpa loss bindningstiden.

Ah okej! Men då måste man väl ringa abonnemangsavdelningen eller det räcker med vanliga kundtjänsten? :)

Ah okej! Men då måste man väl ringa abonnemangsavdelningen eller det räcker med vanliga kundtjänsten? :)

Nej förlåt! Det är abonnemangsavdelningen som gäller. Deras nummer är 0735-300 344 (helgfria vardagar 8.00 - 18.00) :wink:

Lämna en kommentar