Besvarat

Känner ej till bredband

  • 18 November 2019
  • 2 svar
  • 148 visningar

Hej!

jag blev kontaktad av en säljare från 3 mobil, vi kom överens om att jag förlänger mitt mobil abonnemang. 
helt plötsligt fick jag en surfplatta också! När jag kontaktade honom nämnde han ingenting om bredbandsabonnemang och sa till mig med min mobilabonnemang kan jag surfa både via mobilen och även Ipaden! Han nämner ingenting om bredband! Jag märkte på min räkning att det stämmer inte överens med vad han informerade mig om och även ska jag betala för bredbandsabonnemanget vilket jag har via com hem sedan längre tillbaka! Han har inte skickat något modem eller nämnt något om det vilket jag tycker är bedrägeri att lura sina kunder på det visset! Jag har ringt ert kundtjänst och han som svarade skulle hjälpa mig och återkomma med svar vilket det har gått en vecka och jag inte har hört något ifrån än! Tycker att ni har sköt detta väldigt dåligt! Jag har varit kund hos er i flera år vilket jag har börjat ångra! 
med detta mail önskar har rättelse på mitt abonnemang och att ni tar bort kostnader och även abonnemanget för bredbandet jag har betalat för omedelbart! 
hälsning

Ozra Aslani

 

Hej!

jag blev kontaktad av en säljare från 3 mobil, vi kom överens om att jag förlänger mitt mobil abonnemang. 
helt plötsligt fick jag en surfplatta också! När jag kontaktade honom nämnde han ingenting om bredbandsabonnemang och sa till mig med min mobilabonnemang kan jag surfa både via mobilen och även Ipaden! Han nämner ingenting om bredband! Jag märkte på min räkning att det stämmer inte överens med vad han informerade mig om och även ska jag betala för bredbandsabonnemanget vilket jag har via com hem sedan längre tillbaka! Han har inte skickat något modem eller nämnt något om det vilket jag tycker är bedrägeri att lura sina kunder på det visset! Jag har ringt ert kundtjänst och han som svarade skulle hjälpa mig och återkomma med svar vilket det har gått en vecka och jag inte har hört något ifrån än! Tycker att ni har sköt detta väldigt dåligt! Jag har varit kund hos er i flera år vilket jag har börjat ångra! 
med detta mail önskar har rättelse på mitt abonnemang och att ni tar bort kostnader och även abonnemanget för bredbandet jag har betalat för omedelbart! 
hälsning

Ozra Aslani

icon

Bäst svar av Pettersson 19 November 2019, 08:30

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

då detta är ett publikt forum hanteras inte kundspecifika frågor här. Det bästa skulle nog vara om du kontaktar 3Kundservice direkt, så de kan se över detta vidare.

 

Här hittar du kontaktuppgifter.

 

 

Svara