Besvarat

Kan jag ångra mina abonnemang?

  • 15 May 2018
  • 1 svar
  • 2200 visningar

Jag har precis tecknad 2 st abonemang, men jag är inte nöjd. Kan jag säga av mina abonemang men fortfarande betala på själva mobilen?
Mvh Rima

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Johnny 16 May 2018, 16:04

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @RimaD, och varmt välkommen till 3Community!
Det var väldigt tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med dina abonnemang.

Vi erbjuder tyvärr inte delbetalning av mobiler utan abonnemang, så om du befinner dig inom ångerrätten så har du rätt att ångra din beställning, men då behöver mobilerna returneras till oss.

Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit produkten om du tecknat abonnemanget över någon av följande kanaler:

  • Internet
  • Telefon
Är abonnemanget tecknat i en av våra 3Butiker så har man däremot ingen ångerrätt. Via återförsäljare så kan ångerrätten variera och då rekommenderar jag att man hör av sig till den specifika återförsäljaren för att höra vad som gäller för dem.

Om du vill ångra dina abonnemang inom ångerrätten så behöver du komma i kontakt med vår returavdelning som du når via vår kundservice på telefonnummer 0735 300 400.

Svara