Besvarat
Kan jag ångra mina abonnemang?
Jag har precis tecknad 2 st abonemang, men jag är inte nöjd. Kan jag säga av mina abonemang men fortfarande betala på själva mobilen?
Mvh Rima
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Mvh Rima
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Johnny
Hej @RimaD , och varmt välkommen till 3Community!
Det var väldigt tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med dina abonnemang.
Vi erbjuder tyvärr inte delbetalning av mobiler utan abonnemang, så om du befinner dig inom ångerrätten så har du rätt att ångra din beställning, men då behöver mobilerna returneras till oss.
Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit produkten om du tecknat abonnemanget över någon av följande kanaler:
Om du vill ångra dina abonnemang inom ångerrätten så behöver du komma i kontakt med vår returavdelning som du når via vår kundservice på telefonnummer 0735 300 400.
Visa originalDet var väldigt tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med dina abonnemang.
Vi erbjuder tyvärr inte delbetalning av mobiler utan abonnemang, så om du befinner dig inom ångerrätten så har du rätt att ångra din beställning, men då behöver mobilerna returneras till oss.
Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit produkten om du tecknat abonnemanget över någon av följande kanaler:
- Internet
- Telefon
Om du vill ångra dina abonnemang inom ångerrätten så behöver du komma i kontakt med vår returavdelning som du når via vår kundservice på telefonnummer 0735 300 400.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.