Skip to main content

Hej! 

Den 14/10 ringde jag och avslutade mitt abonnemang hos er. Jag har beställt en ny telefon med abonnemang hos comviq och fyllt i att jag vill flytta mitt nummer. Jag får dock inte telefonen eller sim-kortet förrän om ca en månad och undrar därför om mitt abonnemang kommer stängas av den 14/11, när uppsägningstiden är slut, eller om det kommer fortsätta fram tills jag flyttat numret? Jag vill ju nämligen fortsätta ha mitt abonnemang hos er fram tills jag får mitt nya från comviq om det går? Och jag vill heller ej förlora mitt nummer? 

 

Med vänlig hälsning,  Julia 

Hej,

 

för att vara på den säkra sidan är det nog bäst att du kontaktar 3Kundservice under morgondagen för att se till så att abonnemanget inte stängs. Här hittar du kontaktuppgifter. Detta bör vara det enklaste.

 

Ett annat alternativ är om du ser över möjligheten att Comviq flyttar ditt nummer innan mobilen skickats. 


Lämna en kommentar