Besvarat

Kan jag köpa ut min telefon?

  • 16 September 2018
  • 2 svar
  • 3230 visningar

Hej
jag vill köpa iphone xs med abonnemang och undrar om jag kan betala för mobilen på en gång alltså hel pris utan delbetalning i 24 månader, och betala bara för abonnemang sedan. på hemsidan finns inte sånt val.

mvh
Vaida

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre och ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Tretin 17 September 2018, 11:11

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

detta brukar gå att lösa i efterhand via kundtjänst. Du kan inte göra det vid beställning eller officiellt egentligen, men kundtjänsten brukar kunna slutfakturera hårdvaran. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj!

Varmt välkommen till vårt härliga community @Vaida Race - jättekul att se dig här! ☺️

Det går bra att köpa loss månadskostnaden för din 3Mobil och få det slutfakturerat mot sin nästkommande faktura. Vad som kan vara bra att veta är att det inte påverkar din bindningstid, så den fortsätter enligt avtalet.

Nu erbjuder vi även att köpa telefoner på avbetalning utan att förlänga sitt abonnemang. Detta är något som man inte kan göra via hemsidan ännu men det är bara att hojta till i luren till oss eller i din närmsta 3Butik.

Svara