Skip to main content
Svar

Kostnadskontroll

  • April 26, 2019
  • 3 svar
  • 3276 visningar

Igår låste ni upp min mobil men nu är den tydligen spärrad igen! Igår sa ni att kostnadskontroll var uppnådd och det verkade ha att göra med att vi åkt färja! Jag är i Tyskland och behöver snabb hjälp!
Mvh
Inger

Bäst svar av Emanuel

Hej @Gullet


Du behöver kontakta vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende.

3 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • May 2, 2019
Hej @Gullet


Du behöver kontakta vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende.

  • Nykomling
  • December 8, 2019

Hjälp! Jag ville ändra kontrollgränsen på min sons abonnemang och klickade på pausa...nu kan jag inte ändra tillbaka...vad händer nu?? Jag vill inte att han använder mer surf eller drar på sig andra kostnader utöver abonnemangskostnaden!


Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • December 9, 2019

Hjälp! Jag ville ändra kontrollgränsen på min sons abonnemang och klickade på pausa...nu kan jag inte ändra tillbaka...vad händer nu?? Jag vill inte att han använder mer surf eller drar på sig andra kostnader utöver abonnemangskostnaden!

 

Det är möjligt att ändra eller pausa kostnadskontrollen en gång per månad. Har du pausat kostnadskontrollen nu i december kommer kostnadskontrollen först att börja gälla igen i januari.