Är det möjligt att ändra kostnadstaket inom Sverige trots att det står att det inte går att ändra förens nästa månad? Känns riktigt surt att det är den 12 juli och att jag då inte kommer att kunna använda mobilens surf förens om flera veckor. Finns det något sett som ni från tre kan fixa det, eller måste man vänta så länge?
Hejsan ,
Har du nyligen ändrat kostnadstak i Sverige på mitt3 ? Det går att ha den på och välja belopp eller stänga av funktionen.
Om jag förstår dig rätt , så har du redan surfat upp din månadspott/surfmängd för denna månaden ?
Jag skulle tipsa om du ofta får slut på surf , att se över om din surfmängd . Och kanske höja den eller ha obegränsat . Eftersom det är dyrare att köpa till surf. Speciellt om man behöver göra det ofta.
Det kan du göra på Mitt3 i App eller i Webbläsare. Eller kontakt med 3 Kundservice.
Här har du deras kontaktuppgifter . Chatt eller Telefon.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Hejsan
Kostnadstaket går endast att ändra 1 gång per månad men om du har uppnått det går det bra att ta bort det för att kunna använda din telefon och sedan har du möjlighet att lägga till det på nytt efter en månad.
Du kan höra av dig till vår kundservice över chatt så hjälper dom dig, du hittar kontaktuppgifterna här: https://www.tre.se/support
Ha en fin dag!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.