Besvarat

Kundrelationer om man blivit lurad?

  • 17 April 2020
  • 1 svar
  • 498 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej,

Jag tecknade ett nytt abonnemang i december och har ända sedan dess blivit felaktigt debiterad. Jag har ringt TRE varje månad för att få hjälp med att lösa fakturorna och få det jag blivit utlovad av försäljaren och vad som står i avtalet som jag mailat till olika handläggare fyra gånger. 

Jag förstår att era kundtjänsthandläggare inte har mandat men jag har bett att chefer ska lyssna av samtal etc. Tycker detta är ett avtalsbrott och jag vill komma i kontakt med någon som kan hjälpa mig och faktiskt gå igenom mitt ärende. Kund i 15 år och alltid varit nöjd men nu då det strular så står jag här och får ingen hjälp. Jag har blivit lovad att bli uppringd flertalet gånger men det verkar som att ni har svårt att hålla det av någon anledning. 

Det är bara 50 kronor/månad fel nu.. i början var det nästan fel på 300 kronor. 50 kronor i månaden kanske inte är så mycket men det är principsaken att jag inte vill bli lurad. 

Hur går man tillväga för att faktiskt bli hörd som kund och får det som man faktiskt avtalat i samtal och har i digitalt signerat avtal ? 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang

 

icon

Bäst svar av Emanuel 20 April 2020, 15:14

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan @Elis välkommen till forumet.

 

Jag är jätteledsen om du upplever att vår kundservicen inte sett över ditt ärende rättvist eller tagit det vidare efter utlovat. Vi kan dessvärre inte se över ärendet här, men du är varmt välkommen att oss via detta formulär  

Svara