Skip to main content
Rookie
August 21, 2025

Kundtjänst

• August 21, 2025
  • 5 svar
  • 1010 visningar

När jag ringer Kundtjänst och har legitimerat mig med Bank ID uppmanas jag att trycka 1 för att komma till upplysningar om mitt abonnemang. Detta fungerar inte. Det fungerar inte heller om jag trycker 2, 3 eller 4. Samtalet avslutas!

5 svar

Superhjälte
    August 21, 2025

@Levinia Hej,

vilket nummer är det du ringer? Har du Wi-Fi aktiverat på telefonen när du ringer? 

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓
    LeviniaTrådskapare
    Rookie
    August 24, 2025

Jag ringde 0735 300 400  ( 2 gånger) och 0735 300 474 (1 gång). Alla 3 gånger var jag framme hos 3:s Kundtjänst och fick legitimera mig med Bank ID. Sedan bad de mig trycka 1, 2, 3 eller 4, vilket jag gjorde. Sedan upprepade de detta igen och igen. Så småningom bröts samtalet.

LeviniaTrådskapare
    Rookie
    August 24, 2025

Jag harvWi-Fi aktiverat då jag ringer!

LeviniaTrådskapare
    Rookie
    August 24, 2025

Ursäkta mig! Jag ringde 0735 300 574 ( 1 gång). Inte 0735 300 474!

Limpen
    Community Manager
    Moderator
    August 25, 2025

Hej ​@Levinia, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Detta var underligt! Har du testat att ringa kundservice sedan dess du skrev inlägget, och hur i sådant fall har det fungerat?

Fungerar det att ringa andra samtal som vanligt? Har du testat att ringa utan WiFi aktiverat? Om det fortfarande inte fungerar - har du möjlighet att testa att ringa från en annan telefon till kundservice?

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.