Skip to main content

Kundtjänst

  • August 21, 2025
  • 5 svar
  • 324 visningar

När jag ringer Kundtjänst och har legitimerat mig med Bank ID uppmanas jag att trycka 1 för att komma till upplysningar om mitt abonnemang. Detta fungerar inte. Det fungerar inte heller om jag trycker 2, 3 eller 4. Samtalet avslutas!

5 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • August 21, 2025

@Levinia Hej,

 

vilket nummer är det du ringer? Har du Wi-Fi aktiverat på telefonen när du ringer? 


  • Trådskapare
  • Rookie
  • August 24, 2025

Jag ringde 0735 300 400  ( 2 gånger) och 0735 300 474 (1 gång). Alla 3 gånger var jag framme hos 3:s Kundtjänst och fick legitimera mig med Bank ID. Sedan bad de mig trycka 1, 2, 3 eller 4, vilket jag gjorde. Sedan upprepade de detta igen och igen. Så småningom bröts samtalet.


  • Trådskapare
  • Rookie
  • August 24, 2025

Jag harvWi-Fi aktiverat då jag ringer!


  • Trådskapare
  • Rookie
  • August 24, 2025

Ursäkta mig! Jag ringde 0735 300 574 ( 1 gång). Inte 0735 300 474!


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hej ​@Levinia, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Detta var underligt! Har du testat att ringa kundservice sedan dess du skrev inlägget, och hur i sådant fall har det fungerat?

Fungerar det att ringa andra samtal som vanligt? Har du testat att ringa utan WiFi aktiverat? Om det fortfarande inte fungerar - har du möjlighet att testa att ringa från en annan telefon till kundservice?