Besvarat

Kvitto för att få galaxy buds?

  • 10 March 2019
  • 7 svar
  • 935 visningar

Vad bifogar jag som kvitto i samsung members-appen för att få mina galaxy buds? Tog telefonen med abonnemang så har bara orderbekräftelse och följesedel. På orderbekräftelsen står bara personnummer men ej namn.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Jocke 21 March 2019, 12:08

Visa original

7 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
hej!

Som jag förstår det skall man skriva in imei-koden i steg 3 eller vart de nu var. För att få tillgång till sina buds.

Hoppas det går bra, och att du trivs med nåde nya telefonen och hörlurarna!
Jag skickade mail till tre med samma fråga. Väntar på svar.
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Jerker.

Mitt3 hittar du ditt abonnemangsavtal. Det är kvittot du bifogar för beställningen av Galaxy Buds.

Hoppas du är nöjd med telefonen!
Användarnivå 1
Hej @Jerker.

Mitt3 hittar du ditt abonnemangsavtal. Det är kvittot du bifogar för beställningen av Galaxy Buds.

Hoppas du är nöjd med telefonen!


Trodde det räckte med orderbekräftelsen man fick via e-post!?
Jag skickade följesedel som jag fick med telefonen och blev godkänd. Väntar nu bara på leverans 😊
Användarnivå 1
Jag skickade följesedel som jag fick med telefonen och blev godkänd. Väntar nu bara på leverans 😊

Det enda papper som följde med mobilen var ett papper där det stod" Hej och tack för att du fortsätter välja Tre". Tror inte Samsung godkänner den lappen. 😃
Dett fick jag med. Men det var också följesedel där stod imei, mitt telefonnummer, personnummer osv. Men jag antar att orderbekräftelse är tillräckligt.

Svara