Skip to main content
Svar

Kvitto för att få galaxy buds?

• March 10, 2019
  • 7 svar
  • 1043 visningar

Vad bifogar jag som kvitto i samsung members-appen för att få mina galaxy buds? Tog telefonen med abonnemang så har bara orderbekräftelse och följesedel. På orderbekräftelsen står bara personnummer men ej namn.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Jocke

Hej @Jerker.

Mitt3 hittar du ditt abonnemangsavtal. Det är kvittot du bifogar för beställningen av Galaxy Buds.

Hoppas du är nöjd med telefonen!

7 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
hej!

Som jag förstår det skall man skriva in imei-koden i steg 3 eller vart de nu var. För att få tillgång till sina buds.

Hoppas det går bra, och att du trivs med nåde nya telefonen och hörlurarna!

• Rookie
  • March 11, 2019
Jag skickade mail till tre med samma fråga. Väntar på svar.

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • March 21, 2019
Hej @Jerker.

Mitt3 hittar du ditt abonnemangsavtal. Det är kvittot du bifogar för beställningen av Galaxy Buds.

• Rookie
  • March 21, 2019
Hej @Jerker.

Trodde det räckte med orderbekräftelsen man fick via e-post!?

• Rookie
  • March 21, 2019
Jag skickade följesedel som jag fick med telefonen och blev godkänd. Väntar nu bara på leverans 😊

• Rookie
  • March 21, 2019
Jag skickade följesedel som jag fick med telefonen och blev godkänd. Väntar nu bara på leverans 😊

Det enda papper som följde med mobilen var ett papper där det stod" Hej och tack för att du fortsätter välja Tre". Tror inte Samsung godkänner den lappen. 😃

• Rookie
  • March 21, 2019
Dett fick jag med. Men det var också följesedel där stod imei, mitt telefonnummer, personnummer osv. Men jag antar att orderbekräftelse är tillräckligt.