Jag har vart hos kund hos er ett tag, cirka 15 år sådär. Jag förväntade mig inget för det utan var nöjd med att kunna känna att jag vart med från starten,tills för nåt tag sen då ni gav mig som långtidskund ett tack i form av 10gb gratis surf per månad. Det var supertrevligt och fick mig verkligen att känna mig superspeciell. Jag hade ett toppen abonnemang med tjänster till ett drömpris inga konkurrenter kunde slå.
Nu när ni bytt alla abonnemang får jag höra den mervärdestjänsten för trogna kunder togs bort, och vill jag ha det som jag haft senaste året så får jag punga ut mer pengar som alla andra.
Visst vi snackar om 50 spänn så det är inte pengarna som är problemet, det är att från att inte ha bett om nånting alls, att få en gåva bara sedan få den borttagen med total nonchalans och likgiltighet. Jag är ingen storkund och är väldigt utbytbar med tanke på hur jag behandlas, men det är ni som operatör med.
Andra operatörer säljer samma abonnemang billigare än ni och är förhoppningdvisdt inte lika nonchalanta.
Nästa gång ni tvingar alla till nya abonnemang, kolla upp rabatter folk har för diverse anledningar och behåll dom, än bara ta bort allting och låtsas som ingenting.
Långtidsrabatt borttagen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
