Skip to main content
Svar

Låsa upp telefon

  • September 7, 2018
  • 2 svar
  • 244 visningar

Hej har sagt upp mitt abbonemang och skulle sätta i mitt nya sim-kort. Antar att det ej funkar för att jag ej låst upp min telefon, vilket ej funkar att göra via er hemsida. Är det tekniska problem eller kan ni göra detta åt mig.

Bäst svar av Tristan

Hej Matilda!

För tillfället är det en driftstörning gällande just upplåsningsfunktionen på Tre.se.

Det du kan göra, om du vill få din mobil upplåst så snart som möjligt, är att ta kontakt med Kundservice antingen via chatt eller telefon. Du hittar kontaktuppgifterna här:

Kundservice

2 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 7, 2018
Hej Matilda!

För tillfället är det en driftstörning gällande just upplåsningsfunktionen på Tre.se.

Det du kan göra, om du vill få din mobil upplåst så snart som möjligt, är att ta kontakt med Kundservice antingen via chatt eller telefon. Du hittar kontaktuppgifterna här:

Kundservice

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • September 8, 2018
Hej igen Matilda!

Hur har det gått för dig med upplåsningen av din mobil - lyckades du genomföra den på Tre.se eller fick du hjälp av Kundservice?