Hej har sagt upp mitt abbonemang och skulle sätta i mitt nya sim-kort. Antar att det ej funkar för att jag ej låst upp min telefon, vilket ej funkar att göra via er hemsida. Är det tekniska problem eller kan ni göra detta åt mig.
Sida 1 / 1
Hej Matilda!
För tillfället är det en driftstörning gällande just upplåsningsfunktionen på Tre.se.
Det du kan göra, om du vill få din mobil upplåst så snart som möjligt, är att ta kontakt med Kundservice antingen via chatt eller telefon. Du hittar kontaktuppgifterna här:
Kundservice
För tillfället är det en driftstörning gällande just upplåsningsfunktionen på Tre.se.
Det du kan göra, om du vill få din mobil upplåst så snart som möjligt, är att ta kontakt med Kundservice antingen via chatt eller telefon. Du hittar kontaktuppgifterna här:
Kundservice
Hej igen Matilda!
Hur har det gått för dig med upplåsningen av din mobil - lyckades du genomföra den på Tre.se eller fick du hjälp av Kundservice?
Hur har det gått för dig med upplåsningen av din mobil - lyckades du genomföra den på Tre.se eller fick du hjälp av Kundservice?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.