Sedan att jag har två olika ordernr är en annan mysko historia. Fick ett utav tre kundtjänst via FB och sedan ett annat via Tre Orderadmin... hoppas de som går snabbast gäller.
Sedan att jag har två olika ordernr är en annan mysko historia. Fick ett utav tre kundtjänst via FB och sedan ett annat via Tre Orderadmin... hoppas de som går snabbast gäller.
Båda ordernr. gäller, det du har fått av kundservice är egentligen ett internt nummer (till samma order) men som fungerar lika bra. 🙂
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Oki.... toppen. Trodde ett tag att de va ett för iPhone o ett för hörlurarna :)
Vi gör allt vi kan för att både AirPods och iPhone ska komma i samma paket (om man har tagit del av erbjudandet), skulle lurarna vara slut när mobilen har kommit in så skickas de separat så fort lagret har fyllts på.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Utan att gå in på detaljer så kan jag i vilket fall säga att det har inte något med könummer att göra. 😅
Jag skulle snarare se det som identifikationsnummer.