Besvarat

Leveransbesked


Hej. Jag tecknade ett nytt abonnemang med en ny telefon den10/12 .
Jag har signerat allt digitalt.
Jag undrar nu bara om jag kan få nått leveransbesked.
Ssedan undrar jag eftersom jag tecknade nytt abonnemang, hur säger jag upp mitt nuvarande?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av niiveus 12 december 2018, 12:08

Hej där @Stefam! 🙂

Varmt välkommen till vårt härliga forum!

Om man har förlängt sitt befintliga abonnemang med ett nytt avtal och mobil så får man ett SMS när beställningen skeppas om att abonnemanget har ändrats till det nya - då vet man att mobilen är på väg! 🙂

Om du har förlängt ditt abonnemang behöver du inte avsluta det tidigare, då det ersätts med det nya avtalet. Om du däremot har beställt ett helt nytt abonnemang med ett nytt nummer så är det bra att du hör av dig till kundservice på 0735 300 400 för att få hjälp med det andra abonnemanget - så du inte betalar för två om det inte är tanken.

Visa original

1 svar

Användarnivå 1
Emblem +4
Hej där @Stefam! 🙂

Varmt välkommen till vårt härliga forum!

Om man har förlängt sitt befintliga abonnemang med ett nytt avtal och mobil så får man ett SMS när beställningen skeppas om att abonnemanget har ändrats till det nya - då vet man att mobilen är på väg! 🙂

Om du har förlängt ditt abonnemang behöver du inte avsluta det tidigare, då det ersätts med det nya avtalet. Om du däremot har beställt ett helt nytt abonnemang med ett nytt nummer så är det bra att du hör av dig till kundservice på 0735 300 400 för att få hjälp med det andra abonnemanget - så du inte betalar för två om det inte är tanken.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings