Hej,
Jag har sedan december 2017 haft Tre som operatör och är väl nöjd med själva abonnemanget men inte med telefonen, abonnemanget eller service.
Jag vill därav stänga av mitt abonnemang och byta operatör + telefon, men har bindningstid kvar till December i 2019. Finns det något jag kan göra åt saken?
Mvh
Linus
Sida 1 / 1
Hej,
tråkigt att du inte är nöjd! Vad är det du inte är nöjd med vad gäller abonnemang och service? Är det något som inte fungerar som det ska?
Men som svar på din fråga finns det egentligen inget att göra om allt fungerar som det ska; bindningstiden kommer fortsatt att gälla. Det är dock möjligt att begära en slutfaktura vilket då innebär att du betalar klart ditt abonnemang i en klumpsumma, då kan abonnemanget avslutas på dagen. Kostnaden blir din fasta månadskostnad (abonnemang + mobil) multiplicerat med resterande antal månader.
tråkigt att du inte är nöjd! Vad är det du inte är nöjd med vad gäller abonnemang och service? Är det något som inte fungerar som det ska?
Men som svar på din fråga finns det egentligen inget att göra om allt fungerar som det ska; bindningstiden kommer fortsatt att gälla. Det är dock möjligt att begära en slutfaktura vilket då innebär att du betalar klart ditt abonnemang i en klumpsumma, då kan abonnemanget avslutas på dagen. Kostnaden blir din fasta månadskostnad (abonnemang + mobil) multiplicerat med resterande antal månader.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.