Skip to main content
Fråga

LURAD AV NOSP ERA SAMMARBETSPARTNERS

• June 5, 2026
  • 0 svar
  • 4 visningar

Jag blev uppringd av en kille som PÅSTOD ringa från tre. lLgligt innan hade 3 skickat sms att mitt abonemang snart löper ut. jag ringde då 3 men blev avbruten i samtalet av ett nummer som jag råkade svara på som presenterade sig från tre. Han sa jag kunde förlänga mitt abonemang till samma låga pris. jag var tydlig med att säga att jag absolut inte vill ha dyrare eller annorlundare abonemang.

när min faktura kom så hade abonemanget bundits med 36 månade OCH BLIVIT DYRARE. har kontaktat tre och fick då höra att det är deras sammarbetspartner NOSP som förlängt och inte dom. varför sammarbetar ni med bolag som sysslar med bedrägeri?? jag vill HÄVA AVTALAET OMGÅENDE DÅ DETTA VAR INTE VAD JAG VILLE FÖRLÄNGA MED. dessutom fick jag veta att mitt avtal bara hade fortsatt som vanligt utan bindningstid. han påstod att mitt avtal skulle avslutas. så jag blev lurad. fick högre avgift. 36 månader INGEN MOBIL EL AIRPOD PÅ KÖPET. absolut nada. varför skulle jag då vilja förlänga?? att luras såhär är inte ok. ni ska häva detta. e så arg att jag kokar