Lurendrejaren Viggo


Fy för Viggo! skamlös företag som försöker lura era kunder på tusentals kronor genom använda lögner och skicka saker som man inte har beställt. Era chefer på Tre som har fattat beslutet att samarbeta och fortsätta sammarbeta trots alla klagomål pga Viggo ska verkligen skämmas att de är så giriga! De bryr sig inte om sin personal på kundtjänst som måste ta rmot alla klagomål som Viggo orsakar och inte heller om sina kunder.
Har variten trogen kund hos tre sen starten 2003, men nu börjar jag fundera på byta pga era samarbete med Viggo o jag är säkert inte ensam om detta

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +6
Hej @Mercan och tack för att du tar dig tiden och delar med dig av din upplevelse.

Häftigt att läsa att du varit med oss sedan starten.
Det är dock väldigt tråkigt att läsa om din upplevelse kring en av våra återförsäljare då vi på 3 är måna om att driva service och försäljning med hög kvalité. Det jobbas löpande med att säkerställa detta oavsett om du har tecknat ditt avtal direkt via oss eller hos en återförsäljare.
Det ställs stora krav på samtliga våra återförsäljare och vi gör alltid uppföljningar kring att dessa efterföljs.

Har du tecknat ett avtal via en av våra återförsäljare och känner att det på något vis inte stämmer, då är du välkommen att vända dig direkt till oss. Vår kundservice kan nämligen hjälpa dig att se över avtalet och kvarstår frågetecken även efter detta, då kan vi hjälpa dig att få kontakt med den aktuella återförsäljaren.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings