Besvarat

Mailadress för att skicka in bevis på medlemskap

  • 2 April 2019
  • 3 svar
  • 481 visningar

Pratade med en Cornelia L innan på kundtjänst. Förlängde mitt abonnemang och eftersom jag behövde skicka bevis på mitt medlemskap i handels skulle hon bifoga sin mailadress. Fick dock ingen mailadress och skulle behöva den.

Mvh Josefin Johansson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Nils 4 April 2019, 10:05

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Jossan85 och varmt välkommen till forumet!

Du kan maila beviset samt en kort beskrivning av ärendet direkt till kundservice@tre.se så ser dom till att hjälpa dig så fort det bara går 🙂.

Hej,

Önskar lägga till på mitt 3:konto

min son Niklas                         vill ansluta sin telefon                 ( Hallon )  till mitt familjekonto.

Hans mailadress är                       

Min maiadress                      . tel.nr.                     finns hos Er

Även Christl              tel.            och mailadressen                        på mitt konto

Med vänlig hälsning 

Sten Wallebo

 

// Redigerat // - Texten har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer.

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej,

Önskar lägga till på mitt 3:konto

min son Niklas                         vill ansluta sin telefon                 ( Hallon )  till mitt familjekonto.

Hans mailadress är                       

Min maiadress                      . tel.nr.                     finns hos Er

Även Christl              tel.            och mailadressen                        på mitt konto

Med vänlig hälsning 

Sten Wallebo

 

// Redigerat // - Texten har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer.

Hej @Sten Wallebo, välkommen hit! 

Eftersom 3Community är ett öppet forum, därför ber vi av säkerhetsskäl att inte ange personlig information såsom telefonummer, mail eller personnummer. På 3Community går det utmärkt att ställa allmänna frågor, mer specifika ärenden behöver dock tas direkt med kundservice.

Jag har tagit ditt ärende till mina kollegor på Kundservice som kommer att höra av sig till dig via mail. :relaxed:  

Svara