Skip to main content
Registrerad användare
May 9, 2019
Besvarat

Mailadress till kundservice

• May 9, 2019
  • 4 svar
  • 18870 visningar
Till vilken mailadress ska man skicka blanketter, fullmakt t.ex.?
    Bäst svar av Tretin

Drog iväg ett till kundservice@tre.se, får se om det funkar...

Ändring 2024:

Vi kan inte hantera specifika ärenden via vår mejladress - utan där hanterar vi enbart generella frågor. Vi rekommenderar att istället använda vår grymma chatt här.

Är du förvaltare, fullmaktstagare eller god man, så kan du fortfarande mejla oss här.

4 svar

RövarnTrådskapare
    Registrerad användare
    May 9, 2019
    TretinPensionerad ModeratorSvar
    Pensionerad Moderator
    May 10, 2019

Ändring 2024:

Vi kan inte hantera specifika ärenden via vår mejladress - utan där hanterar vi enbart generella frågor. Vi rekommenderar att istället använda vår grymma chatt här.

Är du förvaltare, fullmaktstagare eller god man, så kan du fortfarande mejla oss här.

Nykomling
    June 12, 2021

Hejsan, 

Jag betalade all min faktura i gott tid vet ej varför fick jag ett påminnelse Mail om betalning? 

tack 

Emanuel
    Pensionerad Moderator
    Pensionerad Moderator
    June 15, 2021

Hejsan @Madina 

Jag kan tyvärr inte se över ditt ärende härifrån. Ibland kan det bero på att man får fakturan via Kivra men betalar direkt via Mitt3 appen eller via sin bank. I detta fall rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice för att se vad som kan ha hänt. 

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.