Skip to main content
Svar

Marshall-hörlurar med S10

  • March 22, 2019
  • 4 svar
  • 524 visningar

När levereras Marshall-hörlurarna som ingick i avtalet man signade när man köpte Samsung S10?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Nils

Hejsan @MegaByte och varmt välkommen till 3Community! 😁

Under förköpsperioden som pågick mellan 20 t.om. 27 februari ingick ej dessa, så har du köpt telefonen under den perioden så skickas dom ej. Däremot kan du beställa dom hörlurar som ingick via Samsung smidigt direkt på Members-appen i telefonen. Kom ihåg att du behöver göra beställning där senast den 31:a Mars för att få dom skickade till dig. 😎

Har du några frågor kring det erbjudande du har tecknat, så rekommenderar jag att du tar kontakt med vår kundservice. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

4 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • March 25, 2019
Hejsan @MegaByte och varmt välkommen till 3Community! 😁

Under förköpsperioden som pågick mellan 20 t.om. 27 februari ingick ej dessa, så har du köpt telefonen under den perioden så skickas dom ej. Däremot kan du beställa dom hörlurar som ingick via Samsung smidigt direkt på Members-appen i telefonen. Kom ihåg att du behöver göra beställning där senast den 31:a Mars för att få dom skickade till dig. 😎

Har du några frågor kring det erbjudande du har tecknat, så rekommenderar jag att du tar kontakt med vår kundservice. Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

  • Trådskapare
  • Nykomling
  • March 25, 2019
Hej. Tack. Ja, det var under den perioden jag beställde och det stod klart och tydligt att dessa Marshall-hörlurarna ingår, precis som Galaxy-budsen gjorde och dessa har jag beställt. Så tittar jag på min beställning och även ordebekräftelse jag fick, så står det klart och tydligt att även dessa lurar ingår. Eftersom jag gick och funderade på att köpa ett par Marshall-hörlurar, så slog jag till på denna deal med S10:an eftersom det var dags för en ny mobil. Två flugor i en smäll, så att säga.

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • March 25, 2019
Det var väldigt märkligt! Ta gärna kontakt med vår kundservice så kan dom se över det direkt! Du hittar kontaktuppgifter i tidigare inlägg.

  • Trådskapare
  • Nykomling
  • March 25, 2019
Jag ska ta och besöka en 3-butik i veckan och så får dom lösa detta.